Tevredenheidsgarantie

In de afgelopen jaren heb ik een groot aantal cliënten behandeld. Zij hebben hierbij gebruik gemaakt van mijn methode ondersteund door mijn boek. Nagenoeg alle cliënten ondervonden een verbeteringen in hun klachten. Als gevolg van deze resultaten bied ik dan ook een tevredenheidsgarantie. 

Voorwaarden tevredenheidsgarantie 

Tijdens het intake gesprek wordt jouw probleem besproken en bepalen we samen wat we daarin willen verbeteren. We formuleren aan het eind van het intake gesprek jouw concrete hulpvraag. Als er na het tweede gesprek nog geen verbetering in je klachten optreedt, dan kun je de tevredenheidsgarantie toepassen. Je geeft mij dan tussen het tweede en derde gesprek aan, dat je de behandeling wilt stoppen. Ik breng je dan geen kosten in rekening.


Restitutie

Gesprekken dien je vooraf via de webshop te betalen. Maak je gebruik van je tevredenheidsgarantie, dan stort ik het door jouw betaalde bedrag weer terug.