Tevredenheidsgarantie

In de afgelopen jaren heb ik een groot aantal cliënten behandeld. Zij hebben hierbij gebruik gemaakt van mijn methode ondersteund door mijn boek. Nagenoeg alle cliënten ondervonden een verbeteringen in hun klachten. Als gevolg van deze resultaten bied ik dan ook een tevredenheidsgarantie. Deze garantie wordt gegeven op zowel de gesprekken als de email behandeling. Als er na het tweede gesprek of de tweede week email therapie,geen verbetering in je klachten optreedt, breng ik je niets in rekening. 

Voorwaarden tevredenheidsgarantie gesprekken

Tijdens het uitgebreide -persoonlijke of online intake gesprek wordt jouw probleem diepgaand besproken en bepalen we samen wat we daarin willen verbeteren. We formuleren aan het eind van het intake gesprek jouw concrete hulpvraag. Als er na het tweede gesprek (inclusief het intake gesprek) nog geen verbetering in je hulpvraag optreedt, dan kun je de tevredenheidsgarantie toepassen. Je geeft mij tussen het tweede en derde gesprek aan, dat je de behandeling wilt stoppen. Ik breng je dan geen kosten in rekening.

Voorwaarden tevredenheidsgarantie email behandeling

In het behandelplan hebben we een aantal behandelonderwerpen bepaald die mogelijk kunnen bijdragen aan het oplossen van jouw persoonlijke probleem, Deze onderwerpen worden tijdens onze email wisselingen en de oefeningen die je van mij krijgt behandeld. Indien je na de tweede week email therapie geen verbeteringen in dan behandelde onderwerpen ondervindt, dan kun je de tevredenheidsgarantie toepassen. Je stopt op dat moment de behandeling en je krijgt het door jouw betaalde bedrag, minus de winkelwaarde van het boek, teruggestort

Restitutie

Bij de online gesprekken en de email therapie, dien je vooraf via de webshop te betalen. Maak je gebruik van je tevredenheidsgarantie, dan stort ik het door jouw betaalde bedrag weer terug.